Project Description

Διατροφή στην Παραλία

Ο Ιούλιος έκανε την εμφάνισή του με υψηλές θερμοκρασίες και ήδη έχει περάσει από το μυαλό σου η ιδέα της παραλίας… Αφήνουμε πίσω μας τα αρνητικά συναισθήματα που μας άφησε η καραντίνα και αναζητούμε τον αέρα δροσιάς που μας προσφέρει μια εκδρομή στη θάλασσα!

Αν αποφάσεις να πας μια ημερήσια εκδρομή την Κυριακή:

Καλό θα ήταν να ξεκινήσεις με ένα καλό και ισορροπημένο πρωινό! Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα τοστ με κασέρι και γαλοπούλα μαζί με 1 φρούτο ή ένα γιαούρτι/ γάλα/ κεφίρ με δημητριακά ή κάποιο κουλούρι.

Στη παραλία χρειάζεσαι αρκετή ενυδάτωση αλλά και προστασία από τις βλαβερές επιπτώσεις του ήλιου! Μην ξεχνάς ότι η αντηλιακή προστασία δεν βρίσκεται μόνο στο αντηλιακό σου αλλά ξεκινά από μέσα σου. Τα φρούτα παρέχουν στον οργανισμό σου πλήθος αντιοξειδωτικών βιταμινών που αποτελούν ασπίδα ενάντια στις ελεύθερες ρίζες που δημιουργούνται από την ηλιακή έκθεση. Σημαντικό είναι να κατανοήσεις ότι ακόμα και η ελαστικότητα της επιδερμίδας ξεκινά από τη διατροφή καθότι το τόσο γνωστό σου κολλαγόνο που έχεις ακούσει να περιέχουν άπειρα προϊόντα ομορφιάς, συντίθεται από τον οργανισμό σου. Το κολλαγόνο φτιάχνεται από τον οργανισμό σου και η βάση του είναι η βιταμίνη C. Οπότε η κατανάλωση φρούτων και φυσικών χυμών εκτός του ότι σε προστατεύουν σε ομορφαίνουν κιόλας.

Μαύρισμα;

Κανένα πρόβλημα, με τη βοήθεια των φρούτων και των λαχανικών  μπορείς να πετύχεις το καλύτερο μαύρισμα που είχες ποτέ! Πώς; Μα φυσικά με τα Καροτενοεϊδή! Τα πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά περιέχουν σημαντικές ποσότητες καροτενοειδών τα οποία σου χαρίζουν το τροπικό μαύρισμα που πάντα ονειρευόσουν! Δεν είναι τυχαίο που στα συστατικά των αντηλιακών περιέχονται τόσο καροτενοειδή όσο και βιταμίνες Ε & C!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Καλό θα ήταν να αποφύγεις την κατανάλωση αλκοόλ και πολύ αλμυρών τροφίμων σε συνδυασμό με την υπερβολική ζέστη! Η καρδιά επιβαρύνεται πολύ όταν πίνεις αλκοόλ στην παραλία με κάτι πολύ αλμυρό όπως πατατάκια και αυξάνεται ο κίνδυνος για καρδιακή προσβολή!

Αν πεινάσω τι κάνω;

Αυτό που σου προτείνω είναι:

Μια φρουτοσαλάτα με λίγο γιαούρτι

Club Sandwich με κοτόπουλο ή γαλοπούλα (με ελάχιστες πατάτες αν όχι καθόλου!)

Για την ενυδάτωσή σου: Κρύο τσάι χωρίς ζάχαρη ή φυσικό χυμό ή άφθονο δροσερό νεράκι!

Μα θα πάμε και σε Ταβέρνα μετά…

Κανένα πρόβλημα! Ακόμα κι εκεί μπορείς να γυρίσεις το γεύμα υπέρ σου! Μην ξεχνάς άλλωστε ότι η τροφή μπορεί να αποτελέσει σύμμαχο και όχι αφορμή για τύψεις!

Οπότε Κυρίως Πιάτο προτείνω να επιλέξεις ανάμεσα σε: Θαλασσινά όπως χταπόδι σχάρας, μύδια αχνιστά ή σαγανάκι, γαρίδες σχάρας και τέλος όλων των ειδών τα ψάρια. Συνδυάζουμε με άφθονη σαλάτα με λίγο ψωμί και δεν ξεχνάμε και κάποιο ορεκτικό. Από τα ορεκτικά προτείνω: ψητή μελιτζάνα/ πιπεριές, χούμους ή φάβα που είναι εξαιρετική επιλογή με τα θαλασσινά. Τέλος μπορούμε να πιούμε και ένα ποτηράκι λευκό κρασί. Το λευκό κρασί με αποδεδειγμένη αντιοξειδωτική επίδραση είναι το Cabernet Sauvignon Blanc και από ελληνικές ποικιλίες το Μοσχοφίλερο.

Επιδόρπιο

Τι  θα ήταν ένα ωραίο γεύμα Κυριακάτικης εξόρμησης στην παραλία χωρίς επιδόρπιο; Για την κατηγορία αυτή προτείνω μια μπάλα δροσερό παγωτό βανίλια ή 1 ξυλάκι παγωτό με στέβια! Αν δεν το έχεις δοκιμάσει δεν ξέρεις τι χάνεις! Όσον αφορά στις υπόλοιπες γεύσεις παγωτού να θυμάσαι ότι όσο περισσότερα έχει μέσα ένα παγωτό τόσο περισσότερες θερμίδες έχει. Αν πχ διαλέξεις ένα με μπισκότο ή ξηρούς καρπούς έχει υπερβολικά πολλές θερμίδες , ζάχαρη και λιπαρά!

Ακολουθώντας τις συμβουλές μου θα παρατηρήσεις ότι δεν θα βαρυστομαχιάσεις, θα περάσεις τέλεια γιατί δεν θα στερηθείς απολύτως τίποτα και φυσικά θα έχεις την υγεία σου αλλά και το κορμί των ονείρων σου!